19/12/2022
El dimarts 24 de gener es tornarà a oferir a Abrera el servei de renovació del Document Nacional d'Identitat i cal demanar cita prèvia a través de l'Oficina d'Atenció Ciutadana
El proper dimarts 24 de gener tindrà lloc al nostre municipi una nova campanya de renovació del Document Nacional d'Identitat (DNI) per caducitat, pèrdua o de nova creació. Per reservar cita per a la tramitació del vostre DNI, truqueu prèviament al telèfon de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d'Abrera al T.93 770 03 25 en el nostre horari d'atenció a la ciutadania, és a dir, de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h, i les tardes de dimarts i dimecres de 16.30 h a 19.00 h. Segons ha comunicat el Cuerpo Nacional de Policía, el servei per renovar el Document Nacional d'Identitat a Abrera es realitzarà el dimarts 24 de gener de novembre de 09 h a 12 h a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17). En total, es donaran 40 cites per a renovar el DNI, dins de les quals 3 cites estaran destinades a DNI de nova creació. Les entregues dels DNI es realitzarà el divendres 27 de gener de 2022 de 09 h a 11 h també a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17).
Dimarts 24 de gener s'oferirà el servei de renovació del DNI a Abrera, amb un total de 40 cites disponibles, de les quals 3 per a documents de nova creació. Consulteu a continuació la documentació necessària:
Per renovació:
Per pèrdua:
De nova creació:
Els recordem que en cas d'urgència, per a l'obtenció o renovació del DNI, es pot sol licitar cita prèvia a la Policia Nacional per telèfon al 902 247 364 o bé per internet www.citapreviadnie.es
Us informem de tota l'actualitat municipal! Seguiu-nos!