Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
Escut Ajuntament d'Abrera
  • Vols completar o millorar la teva formació? Consulta l'oferta de cursos que oferim a les persones desocupades del nostre municipi
  • Curs de preparació de les proves d'ACTIC II
  • Curs de Serveis auxiliars de restauració

    + 24

  • Cartell Curs director-a de lleure - Inici dimecres 27d'abril de 2022
  • Curs Director/a de lleure
  • Curs Director/a de lleure
  • Curs d'Activitats de gestió administrativa 2022 (5)
  • Curs Monitors i monitores de lleure (2)
  • Vols completar o millorar la teva formació? Consulta l'oferta de cursos que oferim a les persones desocupades del nostre municipi
  • Curs d'ACTIC I
  • Curs d'Activitats de gestió administrativa 2022 (6)
  • Vols completar o millorar la teva formació? Consulta l'oferta de cursos que oferim a les persones desocupades del nostre municipi
  • Vols completar o millorar la teva formació? Consulta l'oferta de cursos que oferim a les persones desocupades del nostre municipi
  • Curs d'Activitats de gestió administrativa 2022 (3)
  • Curs d'Activitats de gestió administrativa 2022 (4)
  • Curs d'Activitats de gestió administrativa 2022
  • Curs Monitors i monitores de lleure (3)
  • Curs Monitors i monitores de lleure
  • Curs d'ACTIC I (3)
  • Curs d'ACTIC I (2)
  • Formació presencial ''Com transmetre la teva millor versió"
  • Formació presencial ''Com transmetre la teva millor versió"
  • Cartell Curs Gestió Adminsitrativa Gener 2022
  • Cartell formació Conducció de carretons - Inici 28 de febrer de 2022
  • Cartell Curs preparació proves ACTIC I - Inici 16 de març de 2022
  • Cartell Curs de Monitor-a de lleure - Inici 28 de març
  • Xerrada per a joves - 4 tips per trobar feina a l'estiu si ets jove

PROMOCIÓ ECONÒMICA

10/5/2022

Consulta l'oferta de cursos i xerrades que s'ofereixen des del departament de Promoció Econòmica, a les persones desocupades d'Abrera


En l'aposta per la formació de la nostra ciutadania, des del nostre departament de Promoció Econòmica continuem amb l'oferta formativa programada pel 2022. En aquests moments tenim oberta la inscripció per al curs de Manipulació d'aliments, que s'encetarà el dilluns 9 de maig, en format presencial a la Casa de Cultura; i per a la formació presencial de Serveis auxiliars de restauració partir del dimecres 11 de maig.

 

Si voleu realitzar les inscripcions, us podeu adreçar a les dependències del Departament de Promoció Econòmica, trucant al T.93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat. A continuació us donem tots els detalls dels nous cursos que començarem en breu i dels que ja hem engegat durant aquest any 2022. 

 

Des del Departament de Promoció Econòmica treballem amb l'objectiu d'oferir un ampli ventall de cursos de diferents especialitats que recullin els interessos de les persones aturades del nostre municipi. La regidora de Promoció Econòmica, Guadalupe Marcos, destaca que "el mercat laboral requereix d’una preparació constant i, és per això, que des del Departament de Promoció Econòmica plantegem aquestes formacions. La nostra feina és aconseguir que tothom que s'adreci al nostre servei pugui trobar un lloc de treball i, amb aquest objectiu, any darrera any, programem formacions en funció d'aquelles peticions que el mercat laboral ens demanda i, tot i que tenim algunes que repetim perquè el nivell d'inserció al món laboral és alt. Animo tothom a consultar les formacions que oferim i s'inscriguin en aquelles que s'adeqüin al seu perfil professional".

 

 

Des de l'Ajuntament programem formacions en funció d'aquelles peticions que ens demanda el mercat laboral i el nivell d'inserció és alt. Animem tothom a consultar les formacions que oferim i a inscriure's en aquelles que s'adeqüin al seu perfil profesional.

A continuació us donem tots els detalls de les formacions que començaran properament i també podeu consultar el calendari dels cursos que tenim previst impartir durant aquest any 2022 a Abrera. Preneu nota i inscriviu-vos! 

 

 

SERVEIS AUIXILIARS DE RESTAURACIÓ

 

Del dimecres 11 de maig al divendres 8 de juliol, s'impartirà la formació de Serveis Auxiliars de Restauració, en format presencial, en horari de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h. Comptarà amb 120 hores teòriques i 80 hores de pràctiques en empreses. El contingut del curs inclou servei bàsic de bar i restaurant, aplicació de normes i condicions higienicosanitàries i preparació de begudes, menjars ràpids i tapes. 

 

Curs de Serveis auxiliars de restauració

 

  

XERRADA PER A JOVES: 4 TIPS PER TROBAR FEINA A L'ESTIU SI ETS JOVE

 

El dimecres 25 de maig a les 17h, al departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera (primera planta del Mercat Municipal) tindrà lloc una xerrada informativa sobre la recerca de feina durant l'estiu, adreçada principalment al jovent del nostre municipi. També està adreçada a les persones que tinguin entre 16 i 29 anys, que estiguin buscant la seva primera feina, o si són pares i/o mares de joves i les persones que treballin amb persones joves.

 

La xerrada informativa serà gratuïta i forma part de la Presentació del Programa Referents d'Ocupació Juvenil. 

 

Xerrada per a joves - 4 tips per trobar feina a l'estiu si ets jove

 

CURS DE DIRECTOR/ DE LLEURE

 

Fins al dimecres 25 de maig, estem impartint un Curs de Director/a de lleure. Es tracta d'una formació que combina formació presencial i online, amb un total de 320 hores lectives que es distribuiran de la següent manera:

  • 165 hores teòriques (85 presencials i 80 online)
  • 120 hores de pràctiques
  • 35 hores de projecte

 

Per poder realitzar aquesta formació, cal complir algun dels següents requisits:

  • Tenir el títol de monitor/a de lleure
  • Tenir estudis universitaris
  • Acreditar dos anys d'experiència (l'equivalent a 700 hores)

 

La formació presencial es realitza a les aules de promoció econòmica, a l'edifici del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20), de dilluns a divendres en horari de 15.15 h a 19.15 h.

Encara disposa de places disponibles, que es poden incorporar al curs, fins el dimarts 3 de maig inclòs! 

 

Curs Director/a de lleure

  

 

CURS DE PREPARACIÓ PROVES ACTIC II

 

Del dilluns 30 de maig al dimecres 22 de juny, impartirem la formació de preparació de les proves d'ACTIC II (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació de nivell 2), en format presencial a les Aules de Promoció Econòmica, en horari de dilluns, dimecres i divendres de 16 h a 18.30 h.

 

En total el curs constarà de 25 hores d'aprenentatge per a preparar les proves de competències de l'ACTIC II.

 

Curs de preparació de les proves d'ACTIC II

 

 

FORMACIÓ 'COM SUPERAR UNA ENTREVISTA GRUPAL AMB ÈXIT'

 

El dijous 9 de juny, de 9.15 h a 13.15 h tindrà lloc la formació presencial 'Com superar una entrevista grupal amb èxit', a les aules de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera (primera planta del Mercat Municipal). 

 

L'objectiu de la formació és donar eines als i a les assistents per desenvolupar les competències necessàries per superar amb èxit aquesta tècnica de selecció, per accedir a qualsevol lloc de feina on s'utilitzi aquest mètode.

 

Formació 'Com superar una entrevista grupal amb èxit'

 

 Consulteu el calendari dels cursos que tenim previst iniciar al nostre municipi durant l'any 2022. Properament us concretarem les dates d'inici de cadascuna de les formacions. Preneu nota i inscriviu-vos!

 

MAIG

  • Curs de Serveis d'hosteleria i àpats de 200 hores
  • Curs d'Autoconeixement per entrevista de feina de 12 hores
  • Curs de Tall i envasat d'aliments de 200 hores 

 

JUNY

  • Curs d'ACTIC II de 25 hores
  • Formació 'Com superar una entrevista grupal amb èxit'

 

JULIOL

  • Curs de Conducció de carretons de 5 dies

 

SETEMBRE

  • Curs de Vetllador/a escolar de 40 hores

 

OCTUBRE

  • Curs d'Auxiliar de magatzem de 200 hores
  • Curs d'Excel de 20 hores

 

NOVEMBRE

  • Curs de Conducció de carretons de 5 dies
  • Curs de Manipulació d'aliments de 4 hores

 

Des del departament de Promoció Econòmica treballem amb l'objectiu d'oferir un ampli ventall de cursos de diferents especialitats que recullin els interessos de les persones aturades del nostre municipi i que facilitin la seva inserció laboral

   

 

CURS D'ACTIVITATS DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA

 

El curs, de 920 hores, va començar al gener i està previst finalitzar-lo al juliol. Permetrà a les persones que el superin l'obtenció del certificat de professionalitat, adreçat a a persones inscrites al Servei d'Ocupació de Catalunya. Fins al moment, els i les alumnes han realitzat el mòdul d'ofimàtica i actualment estan cursant el mòdul d'atenció al client.

 

El proper passat dilluns 4 d'abril vam iniciar el mòdul de comptabilitat en el qual l'alumnat aprendrà tot el que fa referència al Pla general contable i a les aplicacions informàtiques de comptabilitat, amb un total de 120 hores. Properament també és previst impartir els mòduls de nòmines i tresoreria, amb una durada de 90 hores cadascun d'ells.

  

El curs s'imparteix de manera presencial a les aules de promoció econòmica, a l'edifici del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20), de dilluns a divendres en horari de 9.00 h a 15.00 h. El contingut global de la formació inclou:

  • Informàtica
  • Comptabilitat
  • Recursos humans
  • Tresoreria
  • Pràctiques en empreses

 

Curs d'Activitats de gestió administrativa 2022 (5).jpg

 

 

CURS DE CONDUCCIÓ DE CARRETONS

 

Del dilluns 28 de febrer al divendres 4 de març vam realitzar un curs de Conducció de carretons, que ha permès a les persones participants l'obtenció del carnet de carretó frontal, retràctil i transpalet. La formació es va fer de forma presencial a les aules de promoció econòmica, a l'edifici del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20), de dilluns a divendres en horari de 9.00 h a 13.00 h, i va comptar amb classes pràctiques. Aquesta formació s'adreçava preferentment a persones majors de 18 anys, que es trobaven en situació d'atur i que estiguessin inscrites al Servei Local d'Ocupació d'Abrera.

 

 

CURS D'ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE MAGATZEM

 

Vols completar o millorar la teva formació? Consulta l'oferta de cursos que oferim a les persones desocupades del nostre municipi

 

Dilluns 21 març, vam encetar el Curs de gestió de magatzem, subvencionat pel SOC i el Fons Social Europeu. La formació té una durada de 310 hores teòriques i 80 hores de pràctiques en empreses, i que permetrà a les persones que el superin l'obtenció del certificat de professionalitat de nivell 3. 

 

El curs s'imparteix de manera presencial a les aules de promoció econòmica, a l'edifici del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20), de dilluns a divendres en horari de 9.00 h a 14.00 h, i també es faran pràctiques en empreses. El contingut del curs inclou:

  • Organització de magatzems
  • Gestió de les operacions d'emmagatzematge
  • Optimització de la cadena logística
  • Pràctiques en empreses

  

CURS DE MONITORS/ES DE LLEURE

 

Des del dilluns 28 de març fins al dimarts 10 de maig de 2022 també estem impartint un curs de Monitors/es de lleure de 310 hores teòriques i pràctiques. S'adreça a persones majors de 18 anys i les classes es fan de manera presencial al Centre Polivalent del Rebato (Pl. del Rebato, 1), de dilluns a divendres en horari de 9.30 h a 13.30 h.

 

Curs Monitors i monitores de lleure.jpg

 

 

 CURS DE PREPARACIÓ PROVES ACTIC I

 

Del dimecres 16 de març al dijous 31 de març hem impartit un curs de preparació de les proves d'acreditació de competències en tecnologies de la informació la comunicació ACTIC de nivell I. S'ha fet de manera presencial a les aules de promoció econòmica, a l'edifici del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20), els dilluns, dimecres i dijous en horari de 15.30 h a 18.40 h.

 

Curs d'ACTIC I.jpg

 

 

FORMACIÓ "COM TRANSMETRE LA TEVA MILLOR VERSIÓ"

 

El dijous 5 de maig passat, va finalitzar la formació presencial ''Com transmetre la teva millor versió", que enguany ha comptat amb un grup d'una dotzena de persones, que han participat en les 4 sessions realitzades a les aules de Promoció Econòmica, en horari de matí, de 9.30 h a 12.30 h. Van treballar l'autoconeixement personal per afrontar correctament les entrevistes de selecció i per definir els seus objectius professionals i personal.

L'activitat ha estat molt ben valorada pels i per les participants i tots recomanarien fer-la!

 

Formació presencial ''Com transmetre la teva millor versió

 

 

Més informació i inscripcions

Per formalitzar les inscripcions, podeu adreçar-vos directament al Departament de Promoció Econòmica en el nostre horari d’atenció a la ciutadania, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres 16.30 h a 19 h, a través dels següents canals:

  • Presencialment a la primera planta del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20)
  • Trucant al T. 93 770 01 02  
  • Per correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat  

 

 

 

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

 

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies
AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...
Radio Abrera 107.9FM
0:00
0:00