15/7/2025
L'alumnat del Curs d'Atenció per a persones dependents posa en pràctica la formació adquirida amb una activitat de dinamització al Casal de la Gent Gran d'Abrera
En l'aposta per la formació de la ciutadania, des del departament de Promoció Econòmica s'ha programat una àmplia oferta formativa gratuïta per a l'any 2025. En aquesta línia, les alumnes que estan realitzant el Curs d'Atenció per a persones dependents en Institucions Socials impulsat pel Servei de Promoció Econòmica del nostre Ajuntament van organitzar, el dijous 10 de juliol passat, diverses activitats de dinamització amb el Casal de la Gent Gran d'Abrera (rbla. del Torrentet, 8), posant en pràctica els coneixements adquirits dins el mòdul formatiu d'animació social inclòs dins la formació.
El curs d'Atenció per a persones dependents en Institucions Socials, ofereix una titulació de certificat professional a totes les persones que el superin. La formació contempla un total de 415 hores teòriques i 80 hores de pràctiques en empreses.
Les alumnes van posar en pràctica els coneixements adquirits a l'aula i van planificar una sèrie d’activitats al Casal de la Gent Gran d'Abrera, amb l'objectiu d'afavorir la coordinació i equilibri, l'exercici físic, entreteniment i memòria entre les persones usuàries d'aquest equipament municipal.
A proposta de les alumnes, es van planificar una sèrie d’activitats per portar-les a terme al Casal de la Gent Gran d'Abrera el dijous 10 de juliol de 2025. Es van oferir activitats amb l'objectiu d'afavorir els següents aspectes de les persones usuàries d'aquest equipament municipal:
L’activitat ha estat molt ben valorada tant per les persones que han realitzat les activitats, les quan han demanat que es torni a repetir, així com per part de les alumnes, ja que han pogut posar en pràctica els coneixements adquirits a l’aula.
En l'aposta per la formació de la ciutadania, des del Servei de Promoció Econòmica s'ha programat una àmplia oferta formativa gratuïta per a l'any 2025, i valorem molt positivament aquesta col·laboració amb el Servei de Gent Gran i el Casal de la Gent Gran. Des de l'Ajuntament d'Abrera es posa en relleu la importància de continuar fomentant la formació gratuïta per ajudar les nostres veïnes i veïns que busquen feina a incorporar-se al mercat laboral, amb l’objectiu de millorar la seva formació per tal d'implementar una millora en les seves capacitats i tenir més oportunitats laborals.
Curs d'Atenció per a persones dependents en Institucions Socials
El curs d'Atenció per a persones dependents en Institucions Socials, ofereix una titulació de certificat professional a totes les persones que el superin. La formació contempla un total de 415 hores teòriques i 80 hores de pràctiques en empreses. La part teòrica es va iniciar el divendres 14 de març de 2025 i finalitzarà el dilluns 28 de juliol de 2025, i s'imparteix en horari de 9.00 h a 14.00 h a l’Hotel d’Entitats (pl. de les Escoles Velles s/n). Mentre que les pràctiques es realitzaran durant el proper mes de setembre de 2025.
La formació adreçada a persones inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), i està subvencionat amb fons rebuts del Ministeri d'Educació i Formació Professional i el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE).
Més informació i inscripcions sobre les formacions impulsades des del Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera:
Per formalitzar les inscripcions, podeu adreçar-vos directament al Departament de Promoció Econòmica, al Servei Local d'Ocupació d'Abrera, en l'horari d’atenció a la ciutadania, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres 16.30 h a 19 h, a través dels següents canals:
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!