15/7/2025
A Abrera, aquest estiu tornem a celebrar i gaudir de les Festes Majors dels nostres barris! Aquest cap de setmana se celebraran les festes de Can Vilalba i Ca n'Amat
Després de la nostra Festa Major, un estiu més a Abrera tornem a gaudir de les Festes Majors dels barris. Aquest cap de setmana, divendres 18, dissabte 19 i diumenge 20 de juliol de 2025, se celebraran les festes dels barris de Can Vilalba i Ca n'Amat amb diferents activitats programades per a tota la família! Des de l'Ajuntament d'Abrera col·laborem amb les associacions de veïns i veïnes en l'organització dels esdeveniments festius. Preneu nota de totes les propostes programades!
Durant els mesos de juliol, agost i setembre podrem gaudir amb les festes dels barris d'Abrera, que organitzen les associacions veïnals amb la col·laboració de l'Ajuntament. Preneu nota de les dates i no us perdeu cap ni una!
Francisco Sánchez, regidor de Cultura
El regidor de Cultura i Festes Populars a l'Ajuntament d'Abrera, Francisco Sánchez, ha explicat que "en este mes de julio disfrutaremos de las Fiestas Mayores de nuestros barrios. Aprovechamos para agradecer el enorme trabajo y esfuerzo que des de las asociaciones vecinales están haciendo para que este año podamos disfrutar de sus fiestas mayores. ¡Salgamos a disfrutar de las actividades que nos ofrecen las asociaciones de vecinas y vecinos, con sus Fiestas Mayores!".
Festa Major de Can Vilalba: divendres 18, dissabte 19 i diumenge 20 de juliol de 2025
Des de l'Associació de Veïnes i Veïns del barri de Can Vilalba, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, s'ha preparat un programa que inclourà actuacions musicals i activitats per a la canalla, i enguany destaquem la inauguració de la il·luminació del Castell de Voltrera d'Abrera.
Totes les activitats es realitzaran a l'exterior del casal social del barri i al mateix Castell, durant el divendres 19, el dissabte 20 i el diumenge 21 de juliol d'enguany. A continuació podeu el programa d'activitats de la Festa Major del barri de Can Vilalba:
Divendres 18 de juliol
Festa Major de Ca n'Amat: dijous 17, divendres 18, dissabte 19 i diumenge 20 de juliol de 2025
L’Associació de Veïns Ca n’Amat 2001, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Esteve de Sesrovires i l'Ajuntament d'Abrera, ha preparat un programa d'activitats per a tota la família, que inclourà actuacions musicals i activitats per a la canalla, així com el tradicional sopar de germanor. Tots els actes tindran lloc en la Pista annexa al Casal Social del barri (Av. de Sant Esteve, s/n). Seguidament us informem de tota la programació d'activitats de la Festa Major del barri de Ca n'Amat:
Dijous 17 de juliol
Divendres 18 de juliol
Festa Major de Santa Maria de Vilalba: dimecres 23, dijous 24, divendres 25, dissabte 26 i diumenge 27 de juliol de 2025
Dimecres 23, dijous 24, divendres 25, dissabte 26 i diumenge 27 de juliol de 2025, celebrarà la seva festa el barri de Santa Maria de Vilalba d'Abrera. Les activitats, organitzades per l’Associació de Veïns i Veínes del barri, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, inclouen també activitats per a tota la família, amb actuacions musicals i activitats per a la canalla, cinema, la tradicional baixada de llits o el dinar de jubilats.
Les activitats tindran lloc al parc de Santa Maria de Vilalba i, algunes d'elles, a l'Església de Santa Maria. Properament podreu consultar aquí el programa de la Festa Major de Santa Maria de Vilalba de 2025!
Festa Major del Rebato: divendres 25, dissabte 26 i diumenge 27 de juliol de 2025
L’Associació de Veïns i Veínes del barri del Rebato, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, també ha preparat un cap de setmana ple d'activitats per a tota la família, divendres 25, dissabte 26 i diumenge 27 de juliol de 2025, que arrencaran amb el tradicional pregó, i que inclourà actuacions musicals i activitats per a la canalla, així com el tradicional sopar al carrer, enguany amb temàtica eivissenca. Tots els actes tindran lloc al c. del Rebato i properament us detallarem la programació!
Festa Major de La Font: divendres 29, dissabte 30 i diumenge 31 d'agost de 2025
Festa Major de La Florida: divendres 19, dissabte 20 i diumenge 21 de setembre de 2025
I el cap de setmana del divendres 19, dissabte 20 i diumenge 21 de setembre de 2025, se celebrarà la darrera festa dels barris abrerencs d'enguany, amb la festa el barri La Florida. Les activitats, organitzades per l’Associació de Veïns i Veínes del barri, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, inclouen també activitats per a tota la família, amb actuacions musicals i activitats per a la canalla, concursos i concerts. Les activitats tindran lloc, principalment, a la pl. de les Escoles Velles, Properament podreu consultar aquí el programa de la Festa Major de La Florida de 2025!
Festa Major de Sant Miquel: divendres 11, dissabte 12 i diumenge 13 de juliol de 2025
Des de l'Associació de Veïnes i Veïns del barri de Sant Miquel, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, enguany s'ha preparat un programa amb actuacions musicals i activitats per a la canalla, així com el tradicional sopar de germanor. Tots els actes estaven programats a les pistes del barri de Sant Miquel.
La presidenta de l'Associació de Veïns i Veïnes de Sant Miquel, Sara Pedrosa, ha fet una valoració positiva: "nuestras fiestas constaban de tres días, viernes, sábado y domingo. Lamentablemente, la actividad de cena de Germán O y DJ no pudimos realizarla debido a la alerta y fuerte temporal. Pero las actividades del viernes, que eran concurso gastronómico y cine con la película Maléfica, y la actividad del domingo, fiesta de la Espuma, sí se han realizado. Nuestra valoración ha sido positiva y con la implicación de los vecinos lo hemos pasado muy bien. Dar las gracias al ayuntamiento por su trabajo y apoyo".
Divendres 11 de juliol, a les 21.00 h, es va celebrar Concurs gastronòmic de truites i Cinema a la fresca amb la projecció de “Maléfica”.
Les activitats programades pel dissabte 12 de juliol a la nit, el Sopar de germanor i Dj amb animació, es van haver de cancel·lar a causa de les pluges intenses enregistrades al nostre municipi durant la tarda de dissabte.
I finalment, el diumenge 13 de juliol, a les 12.00 h, grans i petits vam poder passar una bona estona amb la Festa de l'escuma, que va comptar amb l'assistència del nostre alcalde, Jesús Naharro.
Festa Major de Les Carpes: dissabte 12 de juliol de 2025
Des de l'Associació de Veïnes i Veïns del barri de Les Carpes de Vilalba, amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera, es van organitzar diferents activitats per a tota la famíli per celebrar la festa grossa del barri, durant la jornada del dissabte 12 de juliol, que tenien lloc al Casal social i la pista del barri, (c. Empordà, 4).
Al matí, a les 11.00 h grans i petits van poder gaudir d'una Festa Holi i Festa de l'escuma molt animada.
Les activitats de la tarda, el vespre i la nit es van haver de cancel·lar a causa de les pluges intenses enregistrades al nostre municipi durant la tarda de dissabte. Així no es va poder celebrar el Torneig de dards, ni tampoc el concurs de tapes i truites, el sopar de germanor i la festa amb Dj.
A Abrera, aquest estiu, gaudim de les Festes Majors dels nostres barris! Us hi esperem!
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!