25/11/2022
L'Ajuntament d'Abrera obre el concurs per a la gestió del servei de les barres de bar de les Festes de Cap d'Any al Pavelló d'Esports Municipal i al Gimnàs Municipal
L’Ajuntament d’Abrera ha obert el concurs per a la concessió de la llicència d'ocupació temporal pel servei de les barres de bar de les Festes de Cap d'Any. El període de presentación de sol·licituds és des d’aquest divendres 25 de novembre inclós, fins les dues del migdia del diumenge 4 de desembre. D’una banda hi ha la gestió de la barra de bar de la Festa Jove al Pavelló Esportiu Municipal, que tindrà lloc de dos quarts d’una a les 5 de la matinada del diumenge 1 de gener de 2023. I d’altra, la gestió de la barra de bar de la Festa dels 80's, en el mateix horari, al Gimnàs Municipal.
Gestió de la barra de bar de la Festa Jove al Pavelló Esportiu Municipal
La Festa de Cap d'Any Jove 2022 tindrà lloc al Pavelló Esportiu Municipal del nostre municipi de les 00.30 h a les 5 h del diumenge 1 de gener de 2023.
Gestió de la barra de bar de la Festa dels 80's al Gimnàs Municipal
La Festa de Cap d'Any dels 80's tindrà lloc al Gimnàs Municipal de les 00.30 h a les 5 h del diumenge 1 de gener de 2023.
Convocatòria del concurs
Ambdués barres, independement de que siguin entitats/associacions o persones físiques/jurídiques hauran de presentar:
En el cas de les persones físiques o jurídiques que siguin titulars d’una activitat destinada a la restauració ha de constar el nom, domicili i DNI / NIF del sol·licitant. Altrament, ha d’annexar-se a la instància l’informe de vida laboral del representant o empresari individual acreditant experiència mínima d’un any mínim d’empreses del sector restauració.
En el cas d’entitats i associacions ha de constar el número d’identificació fiscal.
Les sol·licituds es presentaran a través dels models disponibles al tràmit corresponent a la Seu electrònica de l’Ajuntament d’Abrera. Podran optar a les dues llicències presentant una instància individual per a cadascuna de les barres. Si el concurs queda desert, s’obrirà una segona convocatòria per presentar projecte persones físiques o jurídiques que siguin titulars d’una activitat destinada a la restauració.
En segona convocatòria, aquelles persones, ja siguin físiques o jurídiques, que vulguin gestionar la barra de la Festa jove o la barra de la Festa dels 80's, o les dues, hauran de presentar una proposta de gestió de forma separada de la barra, indicant el tipus de barra.
Presentació de sol·licituds
El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies naturals, comptants des de l’endemà de la publicació de l’anunci del concurs al Tauler municipal d’anuncis de la seu electrònica municipal (ajuntamentabrera.cat) i fins les 14.00 h de la data màxima de termini.
Per a qualsevol consulta podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat.
El període d’inscripció s’obre aquest divendres 25 de novembre i s’allargarà fins al diumenge 4 de desembre a les 14 h (ambdós inclosos)
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!