6/10/2022
Vuit empreses han sol·licitat els ajuts dels "Plans Locals d'Ocupació" per a les empreses d’Abrera que contractin persones en situació d’atur
Un total de vuit empreses d'Abrera han sol·licitat l'ajut per a la contractació de persones en situació d'atur, que impulsem des del servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera. El dissabte 1 d'octubre va finalitzar el termini de presentació de sol·licituds pel programa, un pla públic d’ocupació que promou la contractació de persones aturades per part d’empreses d’Abrera.
L'Ajuntament d'Abrera és un referent en aquests tipus d'ajuts a les empreses
per a la contratació de persones
Vuit empreses del nostre municipi han sol·licitat l'ajut. Ara, les empreses han de presentar la justificació com a màxim el dimecres 2 de novembre de 2022, inclòs. Des del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera volem així incentivar les contractacions. És la tercera edició d'aquestes subvencions, que concedim amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona. En les anteriors convocatòries es van presentar un total de 16 empreses, xifra que converteix el nostre Ajuntament en tot un referent en la concessió d'aquest tipus d'ajuts. L' objectiu és ajudar a les empreses que decideixin donar feina a persones en situació d'atur, subvencionant-los part del cost de la contractació.
Les subvencions tenen com a objectiu ajudar a les empreses que decideixin donar feina a persones en situació d'atur, subvencionant-los part del cost de les contractacions.
El passat mes d'agost, des del servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera vam posar en marxa el programa de “Plans Locals d’Ocupació”, un pla públic d’ocupació que promou la contractació de persones aturades per part d’empreses d’Abrera.
Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!