25/11/2021
Avui dijous 25 de novembre a partir de les 19h a Ràdio Abrera us oferirem en directe la retransmissió del Ple Municipal de l'Ajuntament
Avui dijous 25 de novembre a partir de le 19 hores, es celebrarà una sessió ordinària del Ple Municipal de l'Ajuntament d'Abrera mitjançant videoconferència com a mesura de prevenció de la Covid-19. Com sempre, la retransmissió del ple la podreu seguir en directe a través de Ràdio Abrera en el 107.9 de la FM, per Internet a www.radioabrera.cat i a través de l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils.
A continuació us detallem els punts establerts a l'ordre del dia de la sessió:
PART RESOLUTIVA
1. Aprovació de les actes de la sessió anterior ordinària de data 30-09-2021 i de la sessió anterior extraordinària de data 21-10-2021.
2. Expedient 4484/2019. Aprovació del Text Refós de la 33a modificació puntual de la revisió del Pla General d’Ordenació d’Abrera (àmbit de Can Vilalba).
3. Expedient 7056/2019. Aprovació del Pla de verificació d’activitats i establiment alimentaris d’Abrera 2020 - 2024.
4. Expedient 4097/2021. Aprovació de la fiscalització i intervenció limitada de requisits bàsics i presa de raó en ingressos.
5. Expedient 5059/2021. Aprovació de la imposició i ordenació de la taxa per a serveis especials de vigilància d’espectacles, transports, pas de caravanes, càrregues i descàrregues especials i senyalització.
6. Expedient 5394/2021. Aprovació del Pressupost General i de la Plantilla de personal per a l’exercici de 2022.
7. Expedient 5561/2021. Moció presentada conjuntament per Abrera en Comú i Alternativa d'Abrera per impulsar una comunitat energètica local.
8. Urgències.
ACTIVITAT DE CONTROL
9. Expedient 2360/2021. Informes trimestrals i morositat càlcul PMP.
10. Expedient 2363/2021. Execució trimestral 2021.
11. Expedient 2469/2021. Informes trimestrals morositat 2021.
12. Expedient 5133/2021. Donar compte al Ple de la relació de decrets i de la relació dels acords de les Juntes de Govern de setembre i octubre de 2021.
PRECS I PREGUNTES
Degut a la situació sanitària, el Ple es realitzarà per videoconferència i no a la Sala de Plens de la Casa Consistorial. La ciutadania ha pogut formular precs i preguntes al ple per correus electrònic a l'adreça romerogc@abrera.cat fins a 48 hores abans de la celebració del ple per tal que es puguin preparar les respostes adequadament.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!