Les funcions bàsiques a desenvolupar són les següents:
- Tramitar i realitzar el seguiment dels expedients administratius, així com dels contactes amb tercers que aquest requereixen, tot d’acord amb les directrius dels seus superiors.
- Classificar i gestionar la informació i els documents administratius de l’àmbit, així com elaborar bases de dades, registres estadístiques i documents de treball facilitadors de la tasca encomanada
- Gestionar totes les incidències que afectin la gestió del personal del seu àmbit.
- Tramitar la contractació menor i comanda corresponent de l’àrea.
- Vetllar per l’acompliment dels tràmits administratius en els terminis assenyalats mitjançant revisió i actualització de la normativa.
- Redactar documents de caràcter administratiu amb autonomia i d’acord amb la normativa general específica.
- Oferir suport administratiu al personal tècnic de l’àmbit.
- Realitzar el seguiment de l’execució pressupostària, determinar possibles desviacions i proposta d’ampliacions o modificacions de crèdit.
- Tramitar la documentació necessària per a establir convenis amb altres organismes i institucions.
- Atendre al públic o persona intern personalment i telefònicament en totes aquelles qüestions de l’àmbit d’adscripció per a la qual estigui facultat/ada.
- Realitzar bases de dades.
- Arxivar i classificar documents.
- Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb la Corporació).
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts per l'ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- I, en general, altres de caràcter similar que li siguin atribuïdes o les que es determinin segons el contracte en relació amb les necessitats justificatives de la corresponent contractació.
Per poder optar a la borsa cal estar en possessió del títol de Batxillerat o FP de segon grau o estar en condicions d’obtenir-lo abans que acabi el termini de presentacions d’instàncies. A més, les persones interessades també han de disposar del nivell C1 de català (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment com a equivalent.
Presentació de sol·licituds
Aquelles persones interessades a formar part del procés poden presentar la seva sol·licitud a partir d'avui dimarts 11 i fins al dilluns 31 d'agost. Amb motiu de l’actual crisi sanitària de la Covid-19, des de l’Ajuntament preguem a les persones interessades que formalitzin la seva sol·licitud utilitzant de forma prioritària i preferent els canals telemàtics habilitats a la seu electrònica. Podeu accedir-hi clicant aquí.
Per aquells aspirants que necessitin presentar-ho de forma presencial en el registre general d'entrades de l'Ajuntament d'Abrera (Pl. de la Constitució, 1), cal demanar cita prèvia a través del telèfon 937700325. L'horari d’atenció és els matins de dilluns a divendres de 09 a 14 hores, i les tardes de dimecres de 16.30 a 19 hores.
A més, podeu consultar les bases al taulell d’anuncis de l’Ajuntament a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública d’aquesta pàgina web i també l’aplicació gratuïta per a mòbils i tauletes de l’Ajuntament “Connecta’t Abrera”.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
- Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.