13/6/2025
L’Ajuntament d’Abrera es reuneix amb l’empresa Monbús amb l’objectiu de trobar solucions a les problemàtiques actuals que afecten el servei de bus urbà
L'Ajuntament d’Abrera es va reunir, el dimecres 28 de maig de 2025 passat, amb els directius de la delegació de Catalunya de l’empresa Monbús, concessionària del servei de transport urbà del municipi, amb l’objectiu de trobar solucions a les problemàtiques actuals que afecten el servei d’autobús urbà i tenir un transport públic de qualitat i eficient, que respongui adequadament a les demandes del nostre municipi.
Reunió amb Monbus per trobar solucions a les problemàtiques actuals del servei
Durant la trobada que vam dur a terme el dimecres 28 de maig passat, i que va comptar amb la participació de responsables tècnics municipals i membres de l’equip de govern, es van posar sobre la taula les incidències i mancances detectades pel consistori i la ciutadania. L’Ajuntament d'Abrera ha traslladat a Monbus la necessitat urgent de:
Per part de Monbus s’ha rebut el compromís i la voluntat de treballar en totes les necessitats mostrades per l’Ajuntament d’Abrera, i conjuntament anant introduint millores immediates i plantejar accions que permetin oferir un transport públic de qualitat, eficient i adaptat a les necessitats reals de la població.
L’Ajuntament d’Abrera, essent el nostre compromís per a la ciutadania, continuarà fent seguiment de la situació i informant a les veïnes i veïns dels avenços i mesures que es vagin implementant en aquest àmbit prioritari per al benestar dels usuaris del bus urbà.
Alfred Delgado, regidor de Mobilitat i Transport
"Com a primera millora tenim l'activació d'un canal de comunicació constant. Fruit de l’exigència i fiscalització del servei per part de l’Ajuntament a l'empresa Monbús, hem aconseguit que s’estableixi aquest nou canal de comunicació, en què informarem regularment sobre els avenços i les mesures que es vagin adoptant en aquest àmbit tan rellevant del transport urbà. Continuem reiterant el nostre compromís amb un transport públic que respongui adequadament a les demandes d'Abrera".
"Des de la Regidoria de Mobilitat i Transport la nostra prioritat és garantir un servei de transport públic de qualitat, eficient i adaptat a les necessitats reals d'Abrera i les demandes del nostre veïnat. Per això, des de l'Ajuntament farem un seguiment a prop de l'evolució d'aquesta col·laboració per part de Monbús en quant a la implementació de millores immediates que beneficiïn tots els usuaris del servei d'autobús urbà".
Continuem recollint les queixes i suggeriments dels usuaris i usuàries del servei de bus interurbà
Des de l’Ajuntament d’Abrera continuem recollint les queixes i suggeriments de les persones usuàries del servei de bus interurbà a Abrera, per tal de traslladar-les al departament de transports de la Generalitat de Catalunya. Podeu contactar amb el Servei de Mobilitat i Transport de l’Ajuntament d’Abrera a través dels següents canals:
- De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) fent clic aquí. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
- Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1). Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i les tardes de dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció presencial per cita prèvia a l'OAC serà els matins de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h. Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat.
A Abrera continuem apostant per una mobilitat sostenible i de qualitat per a la ciutadania!
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!