Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
Escut Ajuntament d'Abrera
  • Nou procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball de personal auxiliar administratiu funcionari i laboral temporal interí

OFERTA OCUPACIÓ PÚBLICA

19/9/2022

L'Ajuntament d'Abrera obre un procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball de personal administratiu funcionari interí i laboral temporal


Des de l'Ajuntament d'Abrera s'obre un nou procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball de personal administratiu funcionari interí i laboral temporal. El termini de presentació de candidatures s'obre aquest dimarts 20 de setembre i finalitzarà el dilluns 10 d'octubre (ambdós dies inclosos). A continuació us detallem les característiques del procés.

 

Funcions bàsiques a desenvolupar:

  • Tramitar i realitzar el seguiment dels expedients administratius, així com dels contactes amb tercers que aquest requereixen, tot d’acord amb les directrius dels seus superiors.
  • Classificar i gestionar la informació i els documents administratius de l’àmbit, així com elaborar bases de dades, registres estadístiques i documents de treball facilitadors de la tasca encomanada.
  • Gestionar totes les incidències que afectin a la gestió del personal del seu àmbit. - Tramitar la contractació menor i comanda corresponent de l’àrea.
  • Vetllar per l’acompliment dels tràmits administratius en els terminis assenyalats mitjançant revisió i actualització de la normativa.
  • Redactar documents de caràcter administratiu amb autonomia i d’acord amb la normativa general específica.
  • Oferir suport administratiu al personal tècnic de l’àmbit.
  • Realitzar el seguiment de l’execució pressupostària, determinar possibles desviacions i proposta d’ampliacions o modificacions de crèdit.
  • Tramitar la documentació necessària per tal d’establir convenis amb d’altres organismes i institucions.
  • Atendre al públic o persona intern personalment i telefònicament en totes aquelles qüestions de l’àmbit d’adscripció per a la qual estigui facultat/ada.
  • Realitzar bases de dades.
  • Arxivar i classificar documents.
  • Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb la Corporació).
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts per l'ajuntament i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
  • I, en general, altres de caràcter similar que li siguin l atribuïdes o les que es determinin segons el contracte en relació a les necessitats justificatives de la corresponent contractació.

 

Titulació mínima requerida

  • Requisit imprescindible: Estar en possessió de les titulacions de Batxillerat o FP de segon grau relacionat amb el lloc de treball o en
    condicions d’obtenir-lo en el termini de presentació d’instàncies. Els títols expedits fora del territori espanyol hauran d'anar acompanyats de la deguda homologació.
  • Nivell de suficiència de català C1 (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment com a equipavalent.

 

El termini de presentació de candidatures romandrà obert des del dimarts 20 de setembre  i fins el dilluns 10 d'octubre (ambdós dies inclosos)

 

 

Presentació d'instàncies

Les persones interessades en aquest procés selectiu podran presentar les seves sol·licituds:

  • De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) fent clic aquí.
    Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
  • Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1).
  • Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i les tarde de dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció presencial per cita prèvia a l'OAC serà els matins de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h. Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat.

 

Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

 

 

 

 Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ


INFORMA'T


AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...
Radio Abrera 107.9FM
0:00
0:00