Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
Escut Ajuntament d'Abrera
  • Ens adherim a la nova campanya de sensibilització contra el masclisme, impulsada per l’Institut Català de les Dones
  • Bandera LGTBI

OFERTA OCUPACIÓ PÚBLICA

15/6/2021

L'Ajuntament d'Abrera obre un nou procés de selecció per cobrir una plaça de tècnic/a d'Igualtat i LGTBIQ+ i constituir una borsa


Des de l'Ajuntament d'Abrera s'obre un procés de selecció mitjançant el sistema de concurs oposició lliure per a la cobertura d'una plaça de tècnic/a d'Igualtat i LGTBIQ+ i la constitució d'una borsa de feina. El termini de presentació de candidatures s'obre aquest dimecres 16 de juny i s'allargarà fins al dilluns 5 de juliol (ambdós dies inclosos). A continuació us detallem les característiques del procés:

 

Funcions bàsiques a desenvolupar:

Les funcions a desenvolupar seran les indicades a les bases de la convocatòria del procés de selecció 2869/2021 publicades en aquest web municipal a la pàgina d'Oferta d'Ocupació Pública. i al taulell d'anuncis de la Seu electrònica. Podeu consultar les bases fent clic aquí.

  • Redactar informes, projectes o altres estudis de caràcter tècnic relatius als expedients i matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
  • Dur a terme el control dels serveis externs vinculats al seu àmbit de coneixement.
  • Dur a terme la gestió de les sol·licituds i el control de les subvencions destinades a la seva àrea d'adscripció.
  • Elaborar les memòries tècniques anuals vinculades a la seva unitat organitzativa.
  • Participar en els instruments de coordinació interna de la seva unitat organitzativa, i proposar millores en la prestació del servei.
  • Coordinar-s'hi amb altres tècnics de l'àmbit o de la resta de l'Ajuntament, quan sigui necessari, per al desenvolupament d'actuacions, i la seva publicació i difusió.
  • Validar les factures vinculades al seu àmbit.
  • Atendre consultes tècniques relacionades amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
  • Dotar de contingut a l’espai web de la Corporació on es promouen i difonen activitats relacionades amb el seu àmbit.
  • Detectar de necessitats en matèria d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes al municipi i elaborar propostes d'intervenció.
  • Organitzar jornades relacionades amb la igualtat de gènere.
  • Fomentar el teixit associatiu femení i donar suport als equips directius, en temes d'apoderament i lideratge.
  • Vetllar per la protecció de dades de caràcter personal i actuar d’acord a criteris d’ètica i transparència.
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
  • Qualsevol altra funció de naturalesa similar que li sigui atribuïda.

 

Titulació requerida

Estar en possessió d’alguna de les titulacions següents:

  • Diplomatura, llicenciatura o grau universitari o titulació equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en el termini de presentació d’instàncies.
  • Els aspirants estrangers han d’estar en possessió i acreditar títol reconegut a Espanya de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.

Pel que fa al català, les persones interessades en l'oberta de treball han de tenir el nivell suficiència de català (C1) (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.

 

Presentació d'instàncies

Les persones interessades en aquest procés selectiu podrann presentar les seves sol·licituds:

  • De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) fent clic aquí.
    Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
  • Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores.  Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat a partir de dissabte 22 de maig, en ambdós casos. (Trobareu la instància en aquest web a partir de divendres).
  • Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció per cita prèvia a l'OAC serà els matins, de 9 h a 14 h.

 

Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

 

 Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ


INFORMA'T


AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...
Radio Abrera 107.9FM
0:00
0:00