
1/1/2026
La Comissió de Reis ja ho té tot a punt per rebre els Patges i Patgesses Viu Viu dissabte 3 de gener i a Ses Majestats els Reis Mags de l'Orient dilluns 5 de gener
Veïnes i veïns d'Abrera! El nostre municipi s'omple de llum i de color per les festes de Nadal! Des de l'Ajuntament d'Abrer s'ha preparat una programació nadalenca en col·laboració amb les entitats del municipi. La Comissió de Reis ja ho té tot a punt per a l'arribada dels Patges i Patgesses Viu Viu el dissabte 3 de gener de 2026 al matí, i per a la rebuda a Ses Majestats els Reis Mags de l'Orient, la tarda del dilluns 5 de gener de 2026. Us hi esperem!
Tot fomentant l'assistència i participació de tothom en un ambient cívic, relaxat i agradable, la Cavalcada de Reis tornarà a comptar amb una 'Zona Tranquil·la', enguany ubicada al carrer del Rebato, entre els núm. 20 i 84, pensada per a totes aquelles persones que vulguin gaudir de la festa en un entorn relaxat. Preneu nota!
Dissabte 3 de gener: Arribada i recollida de cartes dels patges i patgesses Viu-Viu

Inscripcions Patges i Patgesses a les cases
Com és tradició a Abrera, els patges i patgesses Viu-Viu, arribaran a les cases el dilluns 5 de gener durant la Cavalcada i fins a les 12 de la nit. Aviseu-los!
A l’Hotel d’Entitats (pl. de les Escoles Velles, s/n), els dies i hores següents:
Per a més informació, podeu enviar patgesipatgesses@gmail.com o al T. 616 729 635

Dilluns 5 de gener: Visita dels Patges i Patgesses Viu Viu a la Gent Gran de la Residència Bel Edad Canigó d’Abrera i Cavalcada de Reis 2026
En els moments previs de l’arribada de Ses Majestats els Reis de l’Orient a Abrera, la tarda del dilluns 5 de gener de 2026, de 16.45 h a 17.00 h, els patges i patgesses Viu-Viu visitaran de nou a la Gent Gran de la Residència Bel Edad Canigó d'Abrera per portar-los regals i la il·lusió de la nit més màgica de l’any.

La màgia i la il·lusió tornaran a recórrer els carrers d'Abrera el proper dilluns 5 de gener de 2026 amb la celebració de la tradicional Cavalcada de Reis, un dels esdeveniments més esperats i multitudinaris d'Abrera, que mobilitza entre 400 i 500 persones per garantir que cap infant es quedi sense veure els Reis d'Orient al nostre municipi.
Segons ha explicat el president de la Comissió de Reis, Miquel Solà, enguany, la comitiva estarà formada per un total de 12 carrosses i es preveu el llançament de quasi dues tones de caramels. Solà ha destacat "l'esforç de l'organització, amb una tretena de persones que treballa des del mes de juliol per oferir un espectacle que inclourà algunes novetats".
La Cavalcada de Reis 2026 començarà a les 17.45 h al pàrquing Joan Miró, amb l'arribada dels Patges i Patgesses Viu-viu per recollir cartes i rebre a S.S.M.M. els Reis Mags d’Orient a les 18.30 h. Seguidament, s'iniciarà la cavalcada pels carrers del nostre municipi, amb el següent recorregut:
Pg. de l’Estació – Pl. de Rafael Casanova – C. de Josep Tarradellas –Av. de la Generalitat – C. de Sant Jaume – C. del Rebato – Av. de la Generalitat – Aturada a l’església – Pg. de l’Església – C. Major – Pl. de la Creu i camí de les Mates.

La Cavalcada tornarà a tenir una zona tranquil·la del núm. 84 al 20 del carrer del Rebato, pensada i habilitada per a totes aquelles persones amb hipersensibilitat sensorial, TEA, algun tipus de diversitat funcional, persones grans o tothom qui vulgui gaudir de la festa en un entorn relaxat, gràcies a les següents mesures:

L'Associació Cavalcada de Reis d'Abrera organitzen aquesta activitat amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura del nostre Ajuntament. Per motius de seguretat, els caramels es començaran a llençar en arribar al Parc de l’Estació.

Amb motiu de la celebració de la Cavalcada de Reis, el dilluns 5 de gener, no es podrà estacionar en els carrers per on passarà el seguici reial a partir de les 10.00 h. Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració!

Consells per gaudir de la Cavalcada de Reis amb seguretat. Preneu nota!
Abans de la cavalcada:
Durant la cavalcada:
Compte amb la mainada:
Els accessos al lloc de la celebració:
En cas d’emergència:

La ill·lusió del Nadal es viu a Abrera!
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
