18/8/2022
Fins al proper dimecres 14 de setembre, estan obertes les inscripcions dels cursos gratuïts d'Autodefensa Feminista, que s'iniciaran al setembre al gimnàs de l'Escola Francesc Platón i Sartí
A Abrera com a municipi compromès en la defensa del dret de totes les persones a viure una vida lliure de violències, posem a disposició de les dones i dels i les adolescents els coneixements i les eines de capacitació i entrenament de l’autodefensa, incorporant la perspectiva interseccional i de gènere per l’empoderament personal i col·lectiu. Així, obrim les inscripcions telemàtiques per als cursos gratuïts d'Autodefensa Feminista, que iniciarem al mes de setembre i que tindran lloc al Gimnàs de l'Escola Francesc Platón i Sartí (c. Salvador Espriu, 3 Abrera).
CURSOS D’AUTODEFENSA PER A DONES I ADOLESCENTS:
GRUPS I HORARIS
Horari: De 17.00 h a 18.30 h
“L’autoconeixement i el saber ens fa lliures”
Horari: De 18.30 h a 20.30 h
“No desitjo que les dones tinguin poder sobre els homes, sinó sobre sí mateixes”- Mary Wollstonecraft
DIES
LLOC
Gimnàs de l'Escola Francesc Platón i Sartí (c. Salvador Espriu, 3 Abrera)
INSTRUCTORA:
Karin Konkle és llicènciada en Estudis de Gènere i 3er Dan d'Aikido, a més d'especialista en autodefensa i violències de gènere. Imparteix cursos d'autodefensa feminista en diversos àmbits des de l’any 2001. Activista i escriptora dels llibres ¿Estás segura? Autodefensa y las claves de la auténtica seguridad (2012) i Autodefensa feminista (para todo el mundo) (2021).
INSCRIPCIONS GRATUÏTES
Inscripcions obertes fins al dimecres 14 de setembre de 2022 en aquest web municipal:
https://www.ajuntamentabrera.cat/ca/pag1389/sollicitud-autodefensa-per-a-dones-grup-mixte-2022.htm
https://www.ajuntamentabrera.cat/ca/pag1390/sollicitud-autodefensa-per-a-dones-m-edad-2022.htm
Les inscripcions per als cursos d'Autodefensa Feminista estaran obertes fins al dimecres 14 de setembre de 2022, inclòs
QUÈ ÉS L’AUTODEFENSA AMB PERSPECTIVA FEMINISTA?
“L’autodefensa comença entrenant la ment, no els punys”
L’Autodefensa feminista és la capacitat per identificar i reconèixer de forma conscient, en quines situacions cal establir límits per viure de forma segura i en llibertat, així com disposar de recursos emocionals i físics per afrontar o repel·lir una possible agressió física, verbal o psicològica.
“L’autodefensa comença entrenant la ment, no els punys”
QUÈ APRENDRÉ?
“Pegar és l’última opció, però s’ha de saber què fer”
QUÈ M’APORTARÀ?
“I sororitat perquè l’autodefensa és personal i col·lectiva!”
Abrera, municipi 100% feminista!
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!