22/4/2022
Davant la previsió de pluja per aquest dissabte 23 d'abril traslladem les activitats de la III Fira de Sant Jordi d'Abrera al vestíbul del Mercat Municipal i la Casa de Cultura
Davant la previsió de pluja per aquest dissabte 23 d'abril, la III Fira de Sant Jordi d'Abrera s'ubicarà, al matí d'11.00h a 13.00h al vestíbul del Mercat Municipal d'Abrera (Rbla. del Torrentet, 16), i a la tarda es traslladarà a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico Garcia Lorca, 17). Comptarà amb signatura de llibres d'autors/es locals, activitats familiars i actuacions, i les tradicionalls parades de llibres i roses i de diverses entitats local. Consulteu seguidament totes les activitats que tindran lloc a Abrera aquest dissabte 23 d'abril amb motiu de la Diada de Sant Jordi. Preneu nota!
AL MATÍ, D'11.000h A 13.00H: AL VESTÍBUL DEL MERCAT MUNICIPAL
Parada de signatura de llibres d’autoria local
D’11 a 13 h
AL MATÍ, D'11.000h A 13.00H: A LA CASA DE CULTURA
Recomanacions literàries i taller familiar. Enquadernació d'Aprofitament de la Biblioteca Josep Roca i Bros
Recomanacions literàries i Taller familiar: Enquadernació d’Aprofitament
D'11 h a 13 h
Taller d’enquadernació i creació per recuperar, reciclar, transformar i donar segones oportunitats als llibres que ja no es poden utilitzar perquè estan massa deteriorats. Places limitades amb inscripció prèvia per correu electrònic biblio@abrera.cat, per telèfon al T. 93 770 08 81 o presencialment a l’inici de l’activitat.
Organitza: Ajuntament d'Abrera. Biblioteca Josep Roca i Bros
A LA TARDA, DE 16.000h A 20.00H: A LA CASA DE CULTURA
Parada de signatura de llibres d’autoria local
De 16 h a 20 h
Taller de roses a càrrec de Manualitats Alean
De 16 h a 20 h
Activitat gratuïta, dirigida a infants de 3 a 12 anys. No cal inscripció prèvia.
Organitza: Ajuntament d’Abrera. Regidoria d’Infància i Regidoria de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica
Espectacle familiar: Poemes per al meu amic Brutus
De 17.30 h a 18.20 h
A càrrec de La companyia del príncep Totilau i adreçat a famílies amb infants de 3 a 12 anys. Activitat gratuïta, no cal inscripció prèvia.
Organitza: Ajuntament d’Abrera. Regidoria d’Infància i Regidoria de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica.
Lliurament de premis del 5è Concurs de Relats “Imagina Abrera” i entrega de la panera cultural de la Biblioteca Josep Roca i Bros
De 18.30 h a 19.00 h
L'escenari de la plaça de Pau Casals acollirà el lliurament de premis del 5è Concurs de Relats "Imagina Abrera" a càrrec de l'alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura, Francisco Sánchez. També es farà entrega de la panera cultural de la Biblioteca Josep Roca amb la regidora de Patrimoni cultural i Memòria Històrica, Arantxa Galofré, i bibliotecàries. Trobareu tota la informació sobre el concurs de relats "Imagina Abrera" fent clic aquí.
Concert de Sant Jordi de l’Escola Municipal de Música d’Abrera
De 19.15 h a 20.00 h
Gaudirem d'un concert a càrrec de professorat i alumnat de l'Escola Municipal de Música d'Abrera.
Parades de llibreries
Parades d’entitats locals
Parades de partits polítics
Parada de venda de roses
Recollida solidària de contes
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!