Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
Escut Ajuntament d'Abrera
  • Incidències elèctriques
  • Incidències elèctriques

CONSUM

3/2/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera s'informa del procediment de reclamació que han de seguir les persones afectades pel temporal Glòria

Des de l’Ajuntment d’Abrera s’informa del procediment de reclamació que han de seguir aquelles persones que hagin patit alguna incidència elèctrica causada pel temporal Glòria. En primer lloc s'ha de reclamar a l’empresa subministradora la incidència que tenim, i per això es pot fer servir qualsevol de les següents vies:

  • Contactar telefònicament amb el Departament de reclamacions i l’empresa ens ha de facilitar el número de reclamació per poder fer-ne seguiment.
  • A través del formulari de reclamació de la pàgina web de l’empresa.
  • Per correu electrònic fent constar la reclamació per escrit.
  • Presencialment omplint el full de reclamacions.
     

Un cop fet aquest tràmit, l’empresa disposa de 30 dies per donar una resposta. En cas de no rebre-la, podem fer una reclamació a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor d’Abrera (OMIC). El servei, que és totalment gratuït, sofereix tots els dimecres en horari d’11.00h a 13.00h i de 16.30 h a 18.30 h al Departament de Promoció Econòmica d’Abrera, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal. Només cal demanar cita prèvia de forma presencial, enviant un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica@abrera.cat o trucant al 93 770 01 02 en horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h i els dimecres de 16.30 h a 19.00 h.


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies
AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...
Radio Abrera 107.9FM
0:00
0:00