
3/9/2026
Tall d'aigua al nucli urbà d'Abrera, avui dijous 3 de setembre de 2026, per treballs de reparació i millora a la xarxa
El Servei Municipal d’Aigües comunica que, amb motiu d’uns treballs de reparació i millora de la xarxa d'aigua, aquest dijous 3 de setembre de 2026, s'ha procedit a fer un tall urgent del subministrament d’aigua a la zona del Centre Aquàtic Municipal d'Abrera, fins a la finalització dels treballs.
Els treballs de reparació i millora es duran a terme al carrer d'Àger, davant del Camp de Futbol Municipal, i afecta al CAM, i números parells del carrer d'Àger del 2 al 8. També pot afectar al Centre Bel Edad Canigó i al Pavelló Esportiu Municipal.
Des de l'Ajuntament d'Abrera preguem a les veïnes i veïns afectats/des per aquest tall, disculpin les molèsties que es puguin ocasionar.

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
