Estàs desocupat/da? Cerques feina al nostre municipi? Des de l'Ajuntament d'Abrera obrim un nou procés de selecció d'una plaça de tècnic/a de Gestió pel sistema concurs-oposició lliure i creació de borsa de treball. El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert del dijous 13 de novembre al dijous 11 de desenbre de 2025 (ambdós dies inclosos). A continuació podeu consultar tots els detalls del procés:
Titulació mínima requerida
- Titulació equivalent a la pròpia del subgrup de classificació A2 del personal funcionari, segons article 76 del TREBEP i/o similars, o estar en condicions d’obtenir-la en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
- Nivell suficiència de català (C1) (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.
- Per a les titulacions obtingudes a l’estranger es requerirà aportar certificat d’equivalència o d’homologació de conformitat amb el que estableix la normativa vigent sobre aquesta matèria, i que es pot consultar a la pàgina web https://sede.educacion.gob.es/portada.html
- Aquest requisit no serà d’aplicació a les persones aspirants que haguessin obtingut el reconeixement de la seva qualificació professional, en l’àmbit de les professions regulades, a l’empara de les disposicions de dret de la Unió Europea.
Funcions genèriques a realitzar:
- Redactar informes, projectes o altres estudis de caràcter tècnic relatius als expedients i matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
- Dur a terme el control dels serveis externs vinculats al seu àmbit de coneixement.
- Dur a terme la gestió de les sol·licituds i el control de les subvencions destinades a la seva àrea d'adscripció.
- Elaborar les memòries tècniques anuals vinculades a la seva unitat organitzativa.
- Participar en els instruments de coordinació interna de la seva unitat organitzativa, i proposar millores en la prestació del servei.
- Coordinar-se amb altres tècnics de l'àmbit o de la resta de l'Ajuntament, quan sigui necessari, per al desenvolupament d'actuacions, i la seva publicació i difusió.
- Validar les factures vinculades al seu àmbit.
- Atendre consultes tècniques relacionades amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
- Dotar de contingut a l’espai web de la Corporació on es promouen i publiciten activitats relacionades amb el seu àmbit.
- Supervisar les tasques del personal que li dona suport.
- Confeccionar i actualitzar els manuals de funcions i d'organització.
- Elaborar i mantenir actualitzada la relació de llocs de treball de la Corporació.
- Assessorar i col·laborar en la gestió de les relacions laborals amb els agents implicats en temes de negociació col·lectiva realitzant tasques tècnic-administratives.
- Dissenyar i controlar els processos de selecció i provisió de llocs de treball, d'acord amb la normativa vigent.
- Gestionar el pla de formació de l’Ajuntament.
- Dur a terme la gestió per a l'elaboració de les nòmines.
- Confeccionar les nòmines i fer la gestió dels impostos i cotitzacions associats.
- Vetllar per la protecció de dades de caràcter personal i actuar d’acord a criteris d’ètica i transparència.
- Donar compliment i assegurar l’aplicació de les normes de prevenció de riscos laborals, d'acord amb les responsabilitats derivades del marc legal vigent i de la normativa interna de la Corporació.
- I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
El termini de presentació de candidatures romandrà obert des del dijous 13 de novembre al dijous 11 de desembre de 2025 (ambdós dies inclosos)

Presentació d'instàncies
Les persones interessades en aquest procés selectiu podran presentar les seves sol·licituds:
- De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) fent clic aquí.
Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
- Presencialment a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1). Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat.
- De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i les tardes de dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h
- + info correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat o trucat al T. 93 770 03 25.
Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
- Web abrera.cat
- Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.
