10/9/2025
Dissabte 6 de setembre de 2025 vam poder veure la pel·lícula familiar 'Raya y el último dragón' al parc de l'Estació dins el cicle del 'Cinema al carrer', amb molt bona acollida del públic familiar
Com ja ve sent habitual, al mes de setembre celebrem la fi de l'estiu al nostre municipi, amb un nou cicle del 'Cinema al carrer'. Aquest dissabte 6 de setembre de 2025, al Parc de l'Estació un públic familiar ha gaudit de la pel·lícula d'animació "Raya y el último dragón". I el divendres 19 de setembre de 2025, hem programat la projecció de la pel·lícula 'Cazafantasmas: Imperio helado', també a les 21 h al parc de l'Estació, recomenada per al públic juvenil i adult. Activitat gratuïta! Us hi esperem!
Dissabte 6 de setembre de 2025 a les 21 h: 'Raya y el último dragón'
La primera de les projeccions del nou cicle del Cinema al carrer 2025 ha tingut lloc aquest dissabte 6 de setembre de 2025, a les 21 h al parc de l'Estació, amb la pel·lícula 'Raya y el último dragón' de Disney, dirigida a tots els públics. Aquest film ens porta directament a Kumandra, un país protegit per dracs però que per culpa dels humans acaba dividit en cinc regions irreconciliables i assetjat pels druun, unes criatures que converteixen en pedra tots els éssers vius, incloent-hi els dracs protectors. Aquests, però, forgen una joia amb la seva màgia que el pare de Raya li mana custodiar. Aquesta, però, confessa la seva ubicació a una jove d'un país veí que fingeix ser la seva amiga i acaba trencada en cinc trossos, cadascún d'ells per a una regió. Amb el pas dels anys, Raya es proposa reunir-los per ressuscitar els dracs i que tot torni a la normalitat. En el seu camí serà ajudada per personatges abandonats de diverses contrades i per la darrera drac femella viva, qui li recorda que la clau per tornar a la felicitat de Kumandra és confiar en els altres. Les famílies van portar cadires i tovalloles per gaudir de la pel·lícula en el parc de l'Estació.
Divendres 19 de setembre de 2025 a les 21 h: 'Cazafantasmas: Imperio helado'
D'altra banda, el divendres 19 de setembre de 2025, hem programat la projecció de la pel·lícula 'Cazafantasmas: Imperio helado', també a les 21 h al parc de l'Estació, recomenada per al públic juvenil i adult. En aquest llargmetratge s'explica l'història de la família Spengler quan torna al seu lloc d'origen, la mítica estació de bombers de Nova York. Aquí formaran equip amb els Cazafantasmas originals, els qui han construït un laboratori secret per a portar la caça de fantasmes al pròxim nivell. Però quan un antic artefacte invoca un exèrcit de fantasmes que alliberen una mort gelada sobre la ciutat, els Cazafantasmas nous i vells hauran d'unir forces per a protegir la seva llar i salvar el món d'una segona Edat de Gel. Com acabarà aquesta trepidant aventura? Us hi esperem!
Amb el Cinema al carrer 2025 clourem l'estiu d'enguany amb una proposta per gaudir en família del cine a l'aire lliure, amb les millors pel·lícules. Porteu crispetes, una tovallola, cadira per estar còmodes, taula i sopar!
Celebrem la fi de l'estiu a Abrera, amb les projeccions del Cinema al carrer! Us hi esperem!
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!