
16/1/2026
Dilluns 19, dimarts 20 i dimecres 21 de gener, quedarà tallat l’accés a Abrera des del carrer de les Mates fins al Pont del Treball per les obres d'instal·lació de pantalles acústiques
Els treballs que està executant el Ministeri de Transport per a la instal·lació de pantalles acústiques al carrer de Manresa, per reduir l'impacte acústic i visual de l'autovia A-2, continuen a bon ritme. Dilluns 19, dimarts 20 i dimecres 21 de gener, quedarà tallat temporalment el lateral d'entrada al nucli urbà d'Abrera des de l'A-2 entre el punt quilomètric 584+500, a l’altura de l’empresa Hierros Molina, i el 583+900, al pont del Treball de les 9.30 h a les 16.30 h, per l’execució dels treballs.
I dijous 22 i divendres 23 de gener, a partir de les 8 h i durant tot el dia, es tallarà temporalment el carril de sortida del nucli urbà al carrer de Manresa, des de l’alçada del Mercat Municipal fins al pont del Treball, que mantindrà un únic carril de circulació en direcció al Mercat Municipal d'Abrera.
Dilluns 19, dimarts 20 i dimecres 21 de gener, quedarà tallat temporalment l’accés a Abrera entre el punt quilomètric 584+500, a l’altura de l’empresa Hierros Molina, i el 583+900, al pont del Treball de les 9.30 h a les 16.30 h, per l’execució dels treballs.
Com a itineraris alternatius accedir al nucli urbà d'Abrera, es proposa:

Dijous 22 i divendres 23 de gener, a partir de les 8 h i durant tot el dia, es tallarà temporalment el carril de sortida del nucli urbà al carrer de Manresa, des de l’alçada del Mercat Municipal fins al pont del Treball, que mantindrà un únic carril de circulació en direcció al Mercat Municipal d'Abrera.
I per sortir del nucli urbà, s'habilita la sortida del Polígon Industrial Sant Ermengol pel carrer de Martorell, amb incorporació al carrer de Manresa fins al gir que connecta amb el pont del Treball. També queda restringit el gir a l'esquerra d'accés al carrer de Manresa des de la Rambla del Torrentet i l'Avinguda de Lluís Companys.

Reduir el soroll, la calor i millorar l'aspecte visual
Les pantalles acústiques són estructures dissenyades per reduir el soroll del trànsit, que arriba fins a les zones habitades en espais propers a una carretera. Els murs de gabions incorporaran vegetació per millorar l’aspecte visual i reduir la calor, a banda de reduir el soroll de l'A-2.




Simulació de les pantalles acústiques
Agraïm la col·laboració de la ciutadania davant les possibles molèsties que aquest tall temporal pugui ocasionar.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
